Έχετε ερωτήσεις;

Συχνές ερωτήσεις για το LinkUp και για τις λειτουργίες του. Μπορείτε να δείτε βίντεο οδηγούς στο κανάλι μας στο youtube.

Γενικές ερωτήσεις:

Πληροφορίες σχετικά με την εφαρμογή και τις δυνατότητές της

Το CRM (Customer Relationship Management) είναι μια στρατηγική προσέγγιση για τη διαχείριση των σχέσεων και των αλληλεπιδράσεων μιας επιχείρησης με τους τρέχοντες και πιθανούς πελάτες της. Η βασική ιδέα πίσω από το CRM είναι η συγκέντρωση, οργάνωση και ανάλυση δεδομένων πελατών με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση και την ενίσχυση της αφοσίωσης των πελατών. Μέσω των συστημάτων CRM, οι επιχειρήσεις μπορούν να παρακολουθούν την επικοινωνία με τους πελάτες, να βελτιστοποιούν τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ και την εξυπηρέτηση πελατών, καθώς και να εξατομικεύουν τις προσφορές και τις προωθητικές ενέργειες βάσει των αναγκών και των προτιμήσεων των πελατών. Με αυτόν τον τρόπο, το CRM συμβάλλει στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και στη βελτίωση της συνολικής επιχειρηματικής απόδοσης.

Το LinkUp είναι η πιο πρόσφατη εφαρμογή της Protogramma Informatics.

Η εταιρεία δραστηριοποιείται στον κλάδο της πληροφορικής τα τελευταία 30 χρόνια, και έχοντας αποκομίσει πολύτιμη τεχνογνωσία τόσο στον κλάδο της πληροφορικής, όσο και στην οργάνωση και ανάγκες των επιχειρήσεων και επιχειρηματιών, βοηθά τις εταιρείες να αναπτυχθούν μέσω custom λογισμικού, προγραμμάτων και υπηρεσιών τεχνολογίας και συμβουλευτικής.

Το LinkUp είναι μια modular εφαρμογή. Πέρα από το βασικό CRM μπορείτε να προσθέσετε όποιο ακόμα module σας ενδιαφέρει αυξάνοντας την λειτουργικότητα και καλύπτοντας όλες τις ανάγκες σας.

Μπορούμε να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε μαζί λειτουργίες ειδικά σχεδιασμένες για την επιχείρησή σας και να της εντάξουμε στο LinkUp.

Δεν χρειάζεται τίποτα! Το LinkUp μπορεί να συνδεθεί με οποιαδήποτε βάση δεδομένων (ERP κλπ) αλλά μπορεί να λειτουργήσει και αυτόνομα. Το μόνο που θα χρειαστεί από τη μεριά σας, είναι συσκευές (Laptop, Desktop, Tablet, Mobile) και σύνδεση στο internet.

Φυσικά! Έχει άμεση σύνδεση με όλες τις εφαρμογές του Microsoft 365 (Outlook, Teams, OneDrive), δημοφιλείς ERP εφαρμογές, και μπορείτε να στέλνετε πληροφορίες που καταχωρούνται στο CRM ή και να αντλείτε έγγραφα.

Άδειες & πληρωμή:

Πληροφορίες για τις άδειες χρήσης, πληρωμές και ανανεώσεις

Η εφαρμογή διατίθεται με μηνιαία ή ετήσια σύμβαση.

Καμία! Δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις για την εφαρμογή. Εξαιρείται η περίπτωση που θέλετε πάνω από 10 χρήστες ή κάποια custom λειτουργία, όπως περιγράφεται και στη σελίδα τιμών.

Η μηνιαία σύμβαση περιλαμβάνει την άδεια χρήσης, την αρχική εγκατάσταση και εκπαίδευση, το κόστος φιλοξενίας, την απεριόριστη υποστήριξη της εφαρμογής μέσω μηνυμάτων και 2 ώρες τηλεφωνικής υποστήριξης για τον πρώτο μήνα.

Η ετήσια σύμβαση περιλαμβάνει την άδεια χρήσης, την αρχική εγκατάσταση και εκπαίδευση, το κόστος φιλοξενίας, την απεριόριστη υποστήριξη της εφαρμογής μέσω μηνυμάτων και 6 ώρες τηλεφωνικής υποστήριξης για το έτος μήνα.

Αν η υπάρχουσα δομή δεν ταιριάζει στις ανάγκες σας, μπορούμε μετά από ανάλυση και οικονομική προσφορά, να την φέρουμε στα μέτρα σας.

Υποστήριξη & ενημερώσεις:

Πληροφορίες για την υποστήριξη και τις ενημερώσεις της εφαρμογής

Έχετε πλήρη υποστήριξη μέσω μηνυμάτων για όσο διαρκεί η σύμβασή σας. Πέρα από αυτό, στις μηνιαίες συμβάσεις έχετε 2 ώρες τηλεφωνική υποστήριξη για τον πρώτο μήνα και στις ετήσιες 6 ώρες για το έτος.

Λαμβάνετε ενημερώσεις και τις πιο πρόσφατες εκδόσεις της εφαρμογής όσο διαθέτετε ενεργή σύμβασή.

Μέσω email στο linkup@protogramma.gr. Εναλλακτικά, μπορείτε να καλείτε από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 17:00 στο +302314035800

Χρειάζεστε υποστήριξη;

Καταλαβαίνουμε ότι μερικές φορές χρειάζεστε ένα χέρι βοηθείας. Βρείτε τη βοήθεια που χρειάζεστε παρακάτω.

Προσφέρουμε μια σειρά από ολοκληρωμένες επιλογές υποστήριξης για να σας βοηθήσουμε σε κάθε βήμα. Είτε έχετε μια τεχνική ερώτηση, χρειάζεστε καθοδήγηση σχετικά με τη χρήση των δυνατοτήτων μας ή θέλετε να συνδεθείτε με άλλους χρήστες, σας έχουμε καλύψει.